{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایا ... بسوزم یا بسازم ...

خدایا ... بسوزم یا بسازم ...
دیدگاه ها (۱)

هدیه برای پدرم ...

سال نو مبارک ...

مرا ببر آنجا که بودنت تمام نمی شود ...

دوست خوب اونیه که هیچوقت از گوش کردن به حرفای چرتت خسته نشه ...

بسوزم برات خانومی 😄

بسازم؟؟؟

گپ بسازم میاین؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط