خدایا...
خدایا...
عشق من میشی؟
عزیزدلم میشی؟
خسته م..
تنهام..
میخوام تنهاییمو تو پر کنی؟
با همه ی بزرگیت، پا میذاری تو قلب کوچیکم؟
ﺧﺪﺍﻳﺎ...
ﺁﻏﻮﺷﺖ ﺭو اﻣﺸﺐ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻣﯽ ﺩی ؟
ﻣﯽ شه من ﺑﻐﺾ ﮐﻨﻢ ﺗﻮ بگی :
ﻣﮕه خدﺍت ﻧﺒﺎﺷه ﮐﻪ ﺗﻮ ﺍﯾﻨطوری ﺑﻐﺾ ﮐﻨﯽ. .
ﻣﯽ شه ﻣﻦ ﺑﮕﻢ ﺧﺪﺍﯾﺎ ؟
ﺗﻮ بگی: ﺟوﻥِ ﺩﻟﻢ...
ﻣﯽ ﺷه ﺑﯿﺎم پیشت؟
بیام و دیگه هیچوقت برنگردم...
عشق من میشی؟
عزیزدلم میشی؟
خسته م..
تنهام..
میخوام تنهاییمو تو پر کنی؟
با همه ی بزرگیت، پا میذاری تو قلب کوچیکم؟
ﺧﺪﺍﻳﺎ...
ﺁﻏﻮﺷﺖ ﺭو اﻣﺸﺐ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻣﯽ ﺩی ؟
ﻣﯽ شه من ﺑﻐﺾ ﮐﻨﻢ ﺗﻮ بگی :
ﻣﮕه خدﺍت ﻧﺒﺎﺷه ﮐﻪ ﺗﻮ ﺍﯾﻨطوری ﺑﻐﺾ ﮐﻨﯽ. .
ﻣﯽ شه ﻣﻦ ﺑﮕﻢ ﺧﺪﺍﯾﺎ ؟
ﺗﻮ بگی: ﺟوﻥِ ﺩﻟﻢ...
ﻣﯽ ﺷه ﺑﯿﺎم پیشت؟
بیام و دیگه هیچوقت برنگردم...
- ۷۴۴
- ۰۷ دی ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط