{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یکی بود ،یکی نبود.

یکی بود ،یکی نبود.
یه روز یه فرشته و یه شیطانی بودن که عاشق هم شده بودن❤ ❤ ❤
دیدگاه ها (۴۶)

...

مثه یه سایه همرات اومدم مطمئنشم که توو آرامشی نمی دونستم خست...

دوستم لایک و فالو شه لطفا@MhdIE-Mh-R

من الان از اونجا به بعدمـــ....

یادمه یه روز یکی بود، عاشق نگاش شدم من.

چون من عاشق یه فرشته شدم🥲😇

شیطانی هستید شمابا جلدی از فرشته🐒

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط