{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آره آره سلاممممم

آره آره سلاممممم
میخواستم بهتون بگم که من قرار نیست تو این چنل از کیپاپ و این چیزا فعالیت کنم
قراره رمان بنویسم حالا نویسندگیم هم همچین خوب نیس ولی خب سعی میکنم خوب باشه
حالا لا بلاش ی ادیتایی هم داریم
پایه اید؟! 🗿💅💔
دیدگاه ها (۵)

معرفی داستان ☆ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ...

سلامممم!! 🗿🎀

سلاممممم ✨🫧میخواستم یه نظرسنجی ازتون داشته باشم..میخوام یه پ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط