{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بخاطر موقعیتش هیچ وقت یکیو دوست نداشته باش!

بخاطر موقعیتش هیچ وقت یکیو دوست نداشته باش!
دیدگاه ها (۱)

بوگو حاضر😂😂😅

سلام خوبین ؟!

بدون شرح ..هرچی دوس داری درمورد مردا بزار...؟!

#حوصله سر ...کدوم؟

من پروانه ها رو دوست دارم بخاطر شینوبوقد کوتاهی رو دوست دارم...

آدم وقتی یکیو دوست داره از اون زیباتر براش وجود نداره🥹❤️

منم ستاره ها رو دوست دارم بخاطر روبی🌟رنگ سیاه رو هم دوست دار...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط