در 22 ژانویه 1987 باد داوورکه یک سیاست مدار امریکایی بود
در 22 ژانویه 1987 باد داوورکه یک سیاست مدار امریکایی بود و سال ها در مجلس و وزارات حضور داشته در یک برنامه ی تلوزیونی با میلیون ها بیننده به طور ناگهانی اسلحه ای کشید و خود کشی کرد!
- ۲۵۷
- ۰۹ آبان ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط