{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فدای کاکام علی❤🍂

فدای کاکام علی❤🍂
دیدگاه ها (۱)

دلتنگیم💔

پسرقشنگم😍

پرسپولیسم❤

واسه نگینم😅

همه عالم فدای علی

نمیشه کاکامبنده آدمی هستم یهوییباید هیچیز کنم یعنی چیز🐒

جانم فدای رهبرم اقا مرد سید(علی)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط