{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بیاین تایپ شخصتیتون رو به خاله بگین خودم intj ام🍷✨️

بیاین تایپ شخصتیتون رو به خاله بگین خودم intj ام🍷✨️
دیدگاه ها (۸)

چپتر چهاردهم

ادامه چپتر چهاردهم

چپتر اول

به نام خدا سکتههه شروع می کنیم

ISTJ

بیاین پرایوتم بگین که پیجم +خودم چه وایبی میدم؟ مرث

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط