{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ترو خدا، جان این سفید برفیمون گزارش ندین نمی دونم مگه چی

ترو خدا، جان این سفید برفیمون گزارش ندین نمی دونم مگه چی گذاشتم که گزارش می دین. هرچی دلتون می خواد تو پی وی بگین ولی گزارش ندین. لطفا😞😭
دیدگاه ها (۳)

خیلی خیلی عالی بود😂من دوباره برگشتم 🌙🤍

اشکم در اومد😢

حالا بلک پینک

اینو گذاشته بودم یک مریضی اینو گزارش کرد مثلا که چی گزارش کر...

ددی جونیور حرف می زنه:.......گزارش می دید که چی بشه بیا پی و...

Part:21. #ریاست.عشق_ات م.من من ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط