{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خودمونیم زندگیمون کلا شده کی پاپ!!!

خودمونیم زندگیمون کلا شده کی پاپ!!!
#طنز
#اکسو
دیدگاه ها (۴)

شیوچن ایز ریل!!!چه کاپل گوگولین!!!#shyuchen#شیوچن

ای خوداااااا!!!!گوگولیییییی!!!

مست کردناشم خاصه!!!!#چانیول#chanyeol#exo

ولی من وقتی زبونمو در میارم عکسام خوب میشن!!!

اگه EXO اهنگ ایرانی بودن چی میشدن

کلمات خودمونیم همش میگفتن همه معلما شکایتتونو میکنن🗿🙏🏼

بچه ها اینو دیدم خیلی دلم گرفت........قبول دارین کیپاپ قبلا ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط