دیروز از یکی از دوستام پرسیدم
دیروز از یکی از دوستام پرسیدم
تنهایی یعنی چی گفت:
تنهایی یعنی بدون خواهر و برادر
تنهایی یعنی هیچکسو نداشته باشی
پس اونایی که تنها نیستن خواهر وبرادر
دارن و دلشون میخواد خواهر وبرادر
نداشته باشن قدر خواهر و برادر هاتونو
داشته باشین از من گفتن
تنهایی یعنی چی گفت:
تنهایی یعنی بدون خواهر و برادر
تنهایی یعنی هیچکسو نداشته باشی
پس اونایی که تنها نیستن خواهر وبرادر
دارن و دلشون میخواد خواهر وبرادر
نداشته باشن قدر خواهر و برادر هاتونو
داشته باشین از من گفتن
- ۳.۶k
- ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط