{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بازم آخر ترم و ارزشیابی استادان گرامی ، چه کیفی داره😄 😄

بازم آخر ترم و ارزشیابی استادان گرامی ، چه کیفی داره😄 😄 همش خیلی ضعیف
دیدگاه ها (۱)

وقت انتقام😈 😈

دنیا همه هیچ و کار دنیا همه هیچای هیچ برای هیچ‌ بر هیچ مپیچد...

سوال...

بیبی مانستر

اوکی ولی کاری که کیپاپ رو استیج با آیدل هاش میکنه واقعا زیاد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط