{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آرامشم تویی..

آرامشم تویی..
دیدگاه ها (۱)

فقط فقط مال منی..

بعله

بعله من و آقام شماهمه...

خخخخ اوخی... ؛)

من ارامشم را در آغوش او یافتم

بچه ها راستیتش این شعر رو خودم واسه عشقم گفتم

.تویی دوست، تویی عشق، تویی همه چیز من:)🫀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط