{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه لحظه پی رو باز کن باید یه چیزی بگم..

یه لحظه پی رو باز کن باید یه چیزی بگم..
https://wisgoon.com/gjtau5729uwgushisoa
دیدگاه ها (۵)

وایب ربکا : واییی اصن>>>>>

ایگ؟ زشته به خدا

اون موقع که بهشون نیاز داشتی میزارن میرن یا یه هفته یه بار ب...

رو مخمه دوست دارم بزنم تو دهنش بهش بگم چشم های کورت رو باز ک...

بچه ها باید یه واقعیتی رو بهتون بگم پس برو تو کامنتا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط