{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی ببخشیدا

خیلی ببخشیدا
مگه من جنوبی نیستم
منظورم تمسخر کسی نبوده
دیدگاه ها (۵)

برادرن؟

خسیسه ! کرم معده میگیره کرم تو معده خسیسه زخم معده میگیره !

ههههههههههه

اینم یه جا سوییچی خوشگل

دادا که پروفتو‌ خیلی میدوستم نصفه شبی تو ویسکون‌ چیکار میکنی...

خیلی سادست، اگه طلا زنگ زد صلا نبوده. اگه عشق تموم شد، عشقی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط