{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عروووسی خرج داره پست خرج نداره من براتون پست میزارم کادوه

عروووسی خرج داره پست خرج نداره من براتون پست میزارم کادوهم نخاید چون وضع اقتصادی شوهرم خرابه 😂 😂 😂 😂 😄 😄 😄 😄
دیدگاه ها (۱۲)

😅 😅 😅

😍 😍

خرداد دیگه نزدیکه الان ویسگون هم کم کم داره خلوت میشه من هم ...

سلام بچه ها🥰این پیج بینظیر رو حتمااا دنبال کنین پستاش عالیهه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط