{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یاد ایامی...

یاد ایامی...
دیدگاه ها (۲)

خونگی خونگی.

بابا ولم کنید.

بچه های شین آباد

دوم شد از آخر

سلامم ارتیسته جدید که نه ولی بیاید اشنا شیمم اسمه اوسیم : ای...

ماوگفت بعینک ایامی و العشره... 😅💔🥲

⭕️ما هیچ نقدی به نیروهای مسلح نداریم اما تحمل نداریم در ایام...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط