{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تقصیر من نبود

تقصیر من نبود
که عاشقت شدم
من فقط
در مدار خودم می چرخم…
تقصیر تو بود که…
خورشیدی
دیدگاه ها (۱)

دمتون گرم😍 😍 😍 😍

😘 😘 😘 😘

چشم روش می چرخم

صدها بار مردم و زنده شدم ولی برگشتی درکارنیس شاید تقصیر خودم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط