{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خب خب سلام عشقای من ، ادمین SG هستم ، بعد از کلی وقت دوبا

خب خب سلام عشقای من ، ادمین SG هستم ، بعد از کلی وقت دوباره اومدم ، شاید خیلیا ندونید ولی کانال سناریو SGفیلتر شد و من بعد از اون دیگه فعالیت نکردم ، الان میخوام دوباره کانال بزنم اما نمیدونم که مثل قبل حمایت میکنید یا نه؟
پس اگر میخواید که مثل قبل یه کانال سناریو و رمان در مورد اعضا بزنم اینجا نظراتتون را بگید 🌿💜
دیدگاه ها (۶)

نفهمیدم از کجا اصکی رفتم ، ماله هرکی بود ببخشید 🙂💜

میخوامتششششششششش

💔

بچه‌ها ها دو روز نبودم همتون چه پیشرفتی کردین عاشقتونمممم ان...

بچه ها دوست دارمار ویگسون برم ولی... ولی.. هم دوست دارم بمون...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط