{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

mobina_hamim 78466252

دیدگاه ها (۰)

نمیشه..💔

یه سری سیاه و سفیدا خوبن مث برف لای موهات..

میخوام کم فعالیت کنم که لااقل یکم از دردامون فراموش بشه امید...

بهترین دوستمو از دست دادم....یکی از بچه‌ها بهم گفت جاوید نام...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط