{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایا به ما رحم کن خخخخخخخ :)))

خدایا به ما رحم کن خخخخخخخ :)))
دیدگاه ها (۸)

خودم درست کردم نظرتون چیه ؟ لایک نداره ؟ :)

اگه با حال نبود لایک نکن خب :|

دوستان گل ببخشید یه چند روزی بود نبودم ولی امشب میام به همتو...

خدایا خودت رحم کن

خدایا خودت رحم کن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط