{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها من حامیم توی نیمه ی اول برتر شد😎

بچه ها من حامیم توی نیمه ی اول برتر شد😎
الانم بین حامیم و آرون افشاریم🤦‍♀️
من که میگم صدرصد حامیم اول میشه✨
نظر شما چیه؟
دیدگاه ها (۵)

بچه باهوش کی بودی تو

گفتم یه بارم اینجوری ادیت بزنم ولی فکر کنم بد شد 🙃پس نتیجه م...

خب ما۶و۸دوست داریم

میگم اون اسم ویدیو چیه علیضتوری بچه میشه افشارتیک بابا مانی ...

بچه ها میدونید قضیه ی این چیه؟ توی موزیک ویدیوشه؟ تو کدومه؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط