{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش...

کاش...
ماهیِ قرمزِ کوچکی بودم
در تنگِ آبیِ چشمانت!
......
فاقدمخاطب...
دیدگاه ها (۱)

الـــهی امروزتـــون پر از بهترینها و غــرق خوشبختی باشیدالهی...

دوقدم مانده که این سال، به پایان برسدموسمِ پرگُل و سرسبزِ به...

سال نو برهمه شما خوبان مبارک ....

اهنگ

ابی🧊قرمز🍒

ماهی قرمز باش ♡☆

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط