{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

▪ ️قرار این نبود...!!!

▪ ️قرار این نبود...!!!

💯 پاسخی کوبنده به توئیتی که پرسیده بود :
🔸 مردم چرا دیگر النگوهای‌شان را در راه آرمانها و انقلاب نمیدهند!!؟؟

▪ ️چون:
4000آقازاده در انگلیس زندگی میکنند !!!
*ایران بزرگترین واردکننده پورشه(ماشین آقازاده‌ها)در خاورمیانه‌ست !!!!
*در3ماه30میلیارد دلار ازکشور خارج شده که قطعا در توان«مردم عادی»نیست !!
*هزاران تریلیون اختلاس شده،
اما با غارتگران مثل«تاج سر»رفتارمیشود !!!
مردم اینطور به اینجا رسیدند جناب دهباشی!!!
▪ ️چون «مقاومت» در برابر «سلطه و استکبار جهانی»
با ساختاری عمیقا فاسد و پر از بی عدالتی و فاصله طبقاتی ناممکن است!!!

▪ ️مردم وقتی«محمدساشا»ها
و«عیسی هاشمی»ها
(فرزندان خانم ابتکار) و ویلای لواسان سردار فیروآبادی‌ها و پرادو سواری امام جمعه‌ها را میبینند !!!
از خودشان میپرسند:
«چرا من باید برای آرمانی که نیست، جان و مالم را بدهم»!!!
بله، بالا که بگندد، پایین هم مینگدد.

🔴 مردم وقتی میبینند برادران تمامی اعضای ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی،
پرونده«فساداقتصادی»دارند !!!
و برادر رییس جمهورمعزز بجرم فساد دستگیر و با وثیقه نجومی 50میلیارد تومانی!! آزاد شده و همچنان آزاد و و رهاست!!!
از خود میپرسند:
«ما دقیقا بر سر چه آرمانی باید ایستادگی کنیم!!!؟؟؟؟»
مردم اینطور به اینجا رسیدند، جناب دهباشی!!!!
⚫ ️مردم وقتی می‌بینند در طی این سالها هزاران دستگاه مازراتی و پورشه و بنز با ارز دولتی وارد شده !!
اما برای خرید لودر و گریدر و هلی‌کوپتر امداد و نجات بودجه نیست !!
از خود می‌پرسد:
«ما دقیقا بر سر چه آرمانی باید ایستادگی کنیم!!!؟؟؟»

🔴 مردم وقتی میبینند با آمدن زلزله، تمام دم و دستگاه حاکمیت، تنها کاری که از دستش برمی‌آید
«توصیه به خواندن آیات الکرسی »ست !!
و با گذشت 9ماه مردم هنوز در چادر و تراخم و توآلت صحرایی دست و پا میزنند، سعی میکنند «النگو»هارا برای روز مبادا نگه دارند.
مردم،اینطور به اینجا رسیدند جناب دهباشی!!!!
🔴 هر کس فقط یکبار از خیابان اندرزگو، یا فرعی‌های بالای نیاوران رد شود و کاخ‌هاو قصرهای آنجا که نظیرش حتی در بورلی هیلز دیده نمیشود را با «امکانات توسعه»ای چابهار و ایلام و کردستان و خوزستان و... مقایسه کند !!!
به همینجایی میرسد که میبینید!!!
مردم اینطور به اینجا رسیدند جناب دهباشی!!!!

⚫ ️مردم وقتی میبینند در همه جا مشتی ته‌ریش‌دارِ یقه‌آخوندیِ زیر30سال،در مقام «مدیرعامل»
و «رئیس هیات مدیره»
و «رئیس» و «معاون» و... مدام درحال انجام معاملات میلیاردی برای شرکتهای صوری‌شان هستند !!!
حال آنکه عرضه مرتب کردن تخت‌خوابشان را هم ندارند،
به همینجا میرسند که میبینید جناب دهباشی!!!!
▪ ️مردم وقتی فرزندان لایق‌شان را میبینند که کنار میدان‌ها پلاکارد «استخدام نیرو برای اسنپ» به دست گرفته‌اند، ناگهان یاد «احمد عراقچی» با سابقه 2 سال نصب ویندوز می‌افتند که از روزی که معاونت بانک مرکزی شده،
دلار 6500 تومان گرانتر شده است!!
اینطوریست که مردم به اینجا میرسند که میبینید جناب دهباشی!!!!
🔴 مردم ایران عاشق آمریکا نبودند جناب دهباشی،
برخی از بچه های بالای جمهوری اسلامی آنها را عاشق آمریکا کردند!!!
مردم ایران عاشق رضا پهلوی نبودند جناب دهباشی،
برخی از ژن خوبهای جمهوری اسلامی آنها را عاشق «خاطره پهلوی‌ها» کردند!!!
بسیاری در ایران دچار انحطاط اخلاقی شده اند،
اما مقصرش خودشان نیستند قربان، مقصر برخی از ذخیره های نظام شماست!!!

🔴 مردم«انقلاب»کردند،
یعنی از همه چیزشان گذشتند، نه فقط النگوهای طلا، که از جانشان هم گذشتند
و حتی عرش را به لرزه انداختند،
حالا اما قیافه «شنگول» مشتی دزد و بچه مزلف آویزان از نام «انقلاب» را میبینند که در اروپا و آمریکا جت‌اسکی میکنند!!!!
مردم، اینطوری به اینجا رسیدند جناب دهباشی!!!!
⚫ ️مردم علی انصاری‌ها و حسین هدایتی‌ها و دختر صفدرها را میبینند که مال‌ها و بانک‌ها و صرافی ها و ویلاهای‌شان کفاف ده‌ها سال«مقاومت» در برابر هر اهریمنی را میداد،
اما کدام «مقاومت»!!!؟؟؟
برای کدام«آرمان»!!!؟؟
حسین فریدون ها....
و مهدی جهانگیری ها....
چاق ‌و چله‌تر شنود!!!؟؟
برای چه!!!؟؟
شما را بخدا یک دلیل بیاور که من به پیک موتوری سوپر سر کوچه بگویم
جناب دهباشی !!!
دیدگاه ها (۲)

این از سیم هندزفری هم بدتر شده

من، میانِ این صداهای شادمان، این چهره‌های خرسندبا آن حالتِ س...

ادامه.

بحث شیرین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط