{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اخه چرا همه عاف شدین واقعا؟

اخه چرا همه عاف شدین واقعا؟
احساس میکنم یه مد شده که همه عاف میزنن بیاین ماهم بزنیم عقب نیفتیم از مد😃🗿
واقعا نمیگم عاف بودن کار بدیه میگم کار افتضاحیه میدونم خسته این و نارحتین ولی واسم سواله با اینکار حالتون بهتر میشه؟
خوب اخه من پشمکم مرده بود دو الا سه روز نبودم ولی اصلا چیزی تغییر نکرد حالا باز نمیدونم اگه اینطوری راحتین اینطوری باشین ولی .... حداقل یکی بهتون پیام میده سین بزنیننن😭😭😭😭😭🤧🤧🤧
حالا جواب ندادین می سره فدا ولی حداقل سین بزنین بدونیم زنده این همین
"همین ولی سعی کنین زیاد هم هی عاف نشین "👋🏻🎀
دیدگاه ها (۴)

این منم اتفاقا خیلی هم حال میده😃👍

فقط سگ و روباه....

yuta okkutso🛐🫂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط