لطفا بخونین و جواب بدین...... من تازگیا از دست یه نفر تو
لطفا بخونین و جواب بدین...... من تازگیا از دست یه نفر تو ویس خیلی دلخورم که همدیگرو جفتمون داریم دنبال میکنیم .....هر عکسی که اون میزاره من لایک میکنم ولی لایک های خودم رو که میبینم اون لایک نکرده ......شما ها جای من بودین چیکار میکردین ?????!!!!
- ۱.۷k
- ۱۳ دی ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۲۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط