{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لطفا بخونین و جواب بدین...... من تازگیا از دست یه نفر تو

لطفا بخونین و جواب بدین...... من تازگیا از دست یه نفر تو ویس خیلی دلخورم که همدیگرو جفتمون داریم دنبال میکنیم .....هر عکسی که اون میزاره من لایک میکنم ولی لایک های خودم رو که میبینم اون لایک نکرده ......شما ها جای من بودین چیکار میکردین ?????!!!!
دیدگاه ها (۲۷)

چیکارمیکنین???!!

عایا ???

سکوت سکوت سکوت و دیگر هیچ.......

حوا

#چندپارتی #هان #استری_کیدز {Mafia in my home}part²¹.....ویو ...

ذوق کسی رو کور نکنید چون کسی که عاشقتونه ممکنه با یک حرکت اش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط