کاش میوه فروش بودم...
کاش میوه فروش بودم...
آن وقت...
تا می آمدی بگویی "سیب"...
لبخندت را ...
یک دل سیر تماشا می کردم....
آن وقت...
تا می آمدی بگویی "سیب"...
لبخندت را ...
یک دل سیر تماشا می کردم....
- ۱.۲k
- ۱۲ اسفند ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط