خجالــت هم خــوب چــیزی اسـت
خجالــت هم خــوب چــیزی اسـت
اما مـن نمیکَشـم
تو هــم نکَــش،
راسـتش بوسیدنـت خـوب تـر است..
اما مـن نمیکَشـم
تو هــم نکَــش،
راسـتش بوسیدنـت خـوب تـر است..
- ۲۷۴
- ۲۹ آبان ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط