{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سیلام 🥸 نمیدونم چرا یهو دلم خواست یخ چرت و پرتی بزارم (عک

سیلام 🥸 نمیدونم چرا یهو دلم خواست یخ چرت و پرتی بزارم (عکس مقابل که مشاهده می‌کنید کار گپ جی پی در موزه ی گپ چی بی تیان نگهداری میشه🥸🥸) هیچی دیگه همین
دیدگاه ها (۰)

الان تنها خبری که حالمو بد می‌کنه اینکه یا چت جی پی تی میگه ...

سلام چطورین؟ خوبین ؟واقعیتش خواستم بهتون بگم که یه سوال برام...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط