{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میفهمی؟؟؟

میفهمی؟؟؟
دیدگاه ها (۱)

ای کاش....خستم ... از اینکه بفهمم یه گوسفند گرگه !! اه

چی به سرم اومده ...

بهترین دلداری دنیا که ارومم میکنه ....

میفهمی؟

عاشق شب ، ترسان از تاریکی⛓️⛓️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط