{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به بعضی هام باس گفت

به بعضی هام باس گفت
من
آدم کینه ای نیستم
اما آلزایمر هم ندارم

🌸 🍃 🍃 🌸
دیدگاه ها (۱)

جمعه مبارکالهی🌻 🍃 در کنار خانواده ودوستانتان 🌸 بهترین آدینه ...

خلاصه کینه ای نیستم😊😂

من نیستم . درخواستی دارین بگین ایده ای ندارم . :)

کپشن چک

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط