{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی ضایع بود که عاشق یاتوئه

خیلی ضایع بود که عاشق یاتوئه
#Noragami #HYURI
دیدگاه ها (۳)

از لقبش خندم میگیره:سردسته شینکی های یاتو گامی#Noragami #YUK...

خداحافظ بچه‌ها #SUBARU

قیافه جدیش خیلی خوشگله #Noragami #YATO

دوستای من اوتاکو محسوب نمیشن ولی انیمه دوست دارن

همینطوریه ولی این دیگه خیلی ضایع بود

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط