{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واقعا دم اونایی که حمایت میکنن گرم

واقعا دم اونایی که حمایت میکنن گرم
من قبلا خیلی با بچه های چنل حرف میزدم و کلا خیلی ارتباط داشتیم باهم ولی نمیدونم جدیدا چرا اینجوری داره میشه که هیچ ری اکشنی نمیبینم حمایت خیلیییی کمه ، مشکلی هست جدی بگید رفعش کنم ... 🦭🩶🫶🏽
واقعا برای بعضی ادیتا که میرم دنبالشون سعی میکنم بهترینارو پیدا کنم واقعا سعی کردم تا انیجا بهترین تلاشمو بکنم ولی وقتی آدم اینجوری میبینه دیگه کلا خستگیش میمونه 😔🤝🏼
من دوماه کلا آف بودم تو ویسگون ، قبلش واقعا لایک ، بازنشر و کامنتا خیلیییی عالی بود دوست دارم برگردم به همون زمان که با بچه های چنل ارتباط بیشتری داشتم🦭🤝🏼
دیدگاه ها (۴)

ادیتو بنگررررر

میکس خیلی خفن از استرنجر تینگز

رمان جدید داریم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط