{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هست ولی ندارمش ....

هست ولی ندارمش ....
کامنت لطفا
دیدگاه ها (۸)

هیچ عشقی بدتر از عشق یکطرفه نیس..😔 ♥

بچه ها من متسفم دوپارت از رمان گذاشته بودم الان حذف شده توی ...

مردم‌برا آهنگشولی ندارمش😭

شانس ؟چیزیه که من ندارمش⠀⣾⠛⠛⠲⣤⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣠⡴⠞⠛⢻⡆⣿ ⠀⠀⠀ ⠙⢦⡀⠀⠀⣠⠞⠁ ⠀⠀...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط