خدایا
خدایا
اگر فراموش کردم
که خدای بزرگی دارم
توفراموش نکن که بنده
کوچکی داری
بانوازشی
یاشاید تلنگری آرام
وجودت را
مهربانی وبزرگیت را
به من یادآوری کند
اگر فراموش کردم
که خدای بزرگی دارم
توفراموش نکن که بنده
کوچکی داری
بانوازشی
یاشاید تلنگری آرام
وجودت را
مهربانی وبزرگیت را
به من یادآوری کند
- ۱.۳k
- ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط