{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی کامنت نمیزارین احساس بی ارزشی میکنم اگه ایندفعه نزار

وقتی کامنت نمیزارین احساس بی ارزشی میکنم اگه ایندفعه نزارین میرم همه دنبال کنندهام باید کامنت بزارن یکیتون نزارین میرم
دیدگاه ها (۵۲)

همین الان یهویی جاتون خالی......

کامنت

دقیقاااا

...

من از همه چی میزنم و برای شما فعالیت میکنم ولی شما ها کوچک ت...

بح_چرا احساس میکنم کیوما وقتی جدی میشه کراش تر میش_و برعکسش ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط