خب دوستان... روبیکا رو حذف کردم پولی بازو حذف کردم... دیه
خب دوستان... روبیکا رو حذف کردم پولی بازو حذف کردم... دیه هیچی نداروم...( اثرات افسردیگی)
- ۱۵۷
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط