{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اون احمقی که توچشمای من دیدی

اون احمقی که توچشمای من دیدی
دیدگاه ها (۱)

انعکاس چهره خودت بود😁👊🏻

نهایت استفاده من ازخونه خالی اینکه بجایpm

مثل یهویی خندیدن_😂 یهویی عاشق شدن_😍 یهویی سرشاراز ذوق شدن_...

یه یهویی هایی هست که خیلی قشنگن!

(کپشن رو بخونید)ببینید من اعصاب ندارم کدوم احمقی این پست من ...

تو یه احمقی و همیشه احمق نیمونی

انقدر احمقی که نمیفهمی چقدر برات ارزش قائلم🥀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط