همیشه فردایت را
همیشه فردایت را
تنها تصور کن،
بدون هیچ کس؛
تو و خودت...
امروز که تمام شود،
حتی سایه ات هم
در کنارت نخواهد ماند...
این تنها قانونیست که
تو را باز میدارد،
از التماس برای ماندن دیگران...
و تنها آن زمان است که
دیگر ترسی از رفتن
هیچ کس نداری...!!!!!!!!!!
تنها تصور کن،
بدون هیچ کس؛
تو و خودت...
امروز که تمام شود،
حتی سایه ات هم
در کنارت نخواهد ماند...
این تنها قانونیست که
تو را باز میدارد،
از التماس برای ماندن دیگران...
و تنها آن زمان است که
دیگر ترسی از رفتن
هیچ کس نداری...!!!!!!!!!!
- ۷۵۸
- ۰۱ آبان ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط