{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نظرتون تو بگین

نظرتون تو بگین
دیدگاه ها (۴)

ﺧــــﺪﺍﯾـــﺎ....ﺑﺎﺭﻫﺎ ﻫﻤﺎﻥ ﺟﺎﯾﯽ ﺩﺳﺘﻢ ﺭﺍ ﮔﺮﻓﺘﯽ ﮐﻪ .ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﺴﺘﯽ...

گوگوش عزیزم

!!!!!!

زندگی کن واز اینکه سالم هستی شاد باش

نظرتون رو تو کامنت ها بگین🙏❤️

بیاین همه تو کامنتا بگین نظرتون رو 🤡🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط