{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بازم تو به خودت بگیر مخاطب👎 😂 👅

بازم تو به خودت بگیر مخاطب👎 😂 👅
دیدگاه ها (۵)

شیر هرچییی زخمی تر..خطرناک تر✌ ❤ 😼

دیه ب ما چه😹 🙊 👅

بامنه با منه😻 😽 مهدیم با منه😻 😹 🙊 🙈 💘

ووووییییی جییییغ اقامون😍 😻

"مخاطب به خودت بگیر🙏🏻☝🏻" زدم تو کار ایناهمشون مخاطب داره😔🤙🏻ک...

مخاطب؟ معلومه ک اره به خودت بگیر دخترررر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط