{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#نوستالژی‌‌شخصی😍سال ۸۴ یه پوستر تو خیابون دیدم نظرمو خیلی

#نوستالژی‌‌شخصی😍سال ۸۴ یه پوستر تو خیابون دیدم نظرمو خیلی به خودش جلب کرد 😅خریدمش و قابش کردم ._۱۵ سال پیش😨چقدر پیر شدم🙃
دیدگاه ها (۱۷)

تقدیم به شما خوبان 😍😂

😂😂کوشولوعه .دوربین نمیتونه تشخیصش بده .اینم تقدیم ب شما

محکم بغل بگیر مراتا که بگویم به همهاو فقط جان من ویار من و م...

این لعنتیا زمستونشون هم قشنگه 😍👌

امروز از ماشین پیاده شدم یه گوشی رو زمین دیدم دقت کردم گفتم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط