{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دردناکه که پسرفقیر عاشق دخترپادشاه بشه

دردناکه که پسرفقیر عاشق دخترپادشاه بشه
اما
دردناک تراز اون اینه که
دخترفقیر باتمام غرور زنانش عاشق پسرپادشاه بشه وتودلش بگه:

اخه چرا؟؟؟؟
دیدگاه ها (۱)

صدای خنده های خدارامیشنوی؟؟؟دعایت راشنیده....وبه انچه محال م...

ووووویییی

همه میگویندچشم راکه بستی سخت است راه رفتن وراه یافتنامامن چه...

دخترونه

p.3

میتسورا * میتسوری

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط