{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه عینکه یکم بزرگ تر بود میشد جای بشقاب استفادش کرد

اگه عینکه یکم بزرگ تر بود میشد جای بشقاب استفادش کرد
دیدگاه ها (۰)

وای جررر

من تشنج میکنوم

اینم برای خداحافظی تا چند سال اینده اگه جون سالم به در ببرم

وادافااااخخخخ

اگه جای رزی و لیلیث با لوسیفر و الستور عوض میشد*عکس1*

شرمندتونم این چند وقت پارت ندادم یکم بد حوصلم و بد میشد اگه ...

اگه داستان سریال یکم فرق میکرد و اینا با هم کاپل میشدن خیلی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط