{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از ننم . . . میخوام ازاد باشم

از ننم . . . میخوام ازاد باشم
دیدگاه ها (۰)

ای من برم بگرییم_چیز گریه کنم عاررررررررررررررر

ای کیر . . . ایزتسو همین الانشم افسارت دست منه هار هار هار ه...

من روانیم ک دارم سر این مثل سگ گریه میکنم ب زور جلوی اشک هام...

میخوام بردت باشم!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط