{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نه دیگه خیلی فشاری شدم پدررر سگاااااااااااااااا چرا گذارش

نه دیگه خیلی فشاری شدم پدررر سگاااااااااااااااا چرا گذارش میکنیددددددددد
خوب این چی داره خبرتون
دیدگاه ها (۱۵)

نمی‌دونم چرا گذاشتم ولی خوب حالا هرچی

برای سناریو هاتون ✨🎀💫

خسته شدم/دیگه نمیتونم/دلیل گذارش رو بگوووو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط