{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گناه من سادگیم بود....🕸️🥀

گناه من سادگیم بود....🕸️🥀
دیدگاه ها (۰)

...

گاهی در زندگی باید غریبه شد ...🕸️🥀

حالا که من کور شدم .دور شدم ....🕸️🥀

نذارید پای سادگیم#عضو_ارتش_تریاکیان#ما_انسانیم_نه_حیوون

سرلخت میان هیئت!!!هیئت جای گناه کار است اما جای گناه نیست.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط