تو مدام از کارهایی که در گذشته انجام ندادی یا آنها را بد
تو مدام از کارهایی که در گذشته انجام ندادی یا آنها را بد انجام دادهای گلایه میکنی طوری که انگار این کار فایدهای دارد ، چرا خودت را نمیبخشی و به خودت یادآوری نمیکنی که همیشه بیشترین تلاشت را کردهای؟ انسانها این حق را دارند که به تدریج کامل شوند
(-فرانسس میرالس-)
(-فرانسس میرالس-)
- ۹۲
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط