{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها وایب کدوم و میدم؟✨️🪽

بچه ها وایب کدوم و میدم؟✨️🪽
از نظر خودم و دوستم آخری ، نظر تو چیه؟✨️🦋
دیدگاه ها (۳)

Barcelona 🦋✨️

Messi✨️🦋

خواستم بهت تبریک بگم✨️🎀

لطفاااااا

بچه ها من قراره تابلو بکشم کدوم یکی از اینا رو بکشم من خودم ...

بچه ها از نظرتون وایب کدوم اعضا رو تو بلک پینک میدم؟! 🎀💞🌸✨

بچه ها ببینین چت جی بی تی برام چیا درست کرده خیلی خوشگلن ولی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط