{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه جمـله اي هسـت

یه جمـله اي هسـت
که همیـشه ورده زبونمـه
“دوستـت دارم”
هـر چنـد…
واسـه وجوده با ارزشـت
خیلـی کمـه

.
دیدگاه ها (۰)

ای دلارامی که جان ما توییبی تو ما را یک نفس آرام نیست...!-

#hastm

☆💕 نگاهت را دادی💫 قلبم را دادم💕 بوسه دادی💫 جانم را دادم💕 چه ...

عشق با روح شقایق زیباستعشق با حسرت عاشق زیباستعشق با نبض دقا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط